30 كیلومتر از راههای قشلاقات گرمی مغان بازگشایی و تسطیح شدرییس امور عشایر گرمی مغان از بازگشایی و تسطیح 30 كیلومتر از راههای مناطق عشایر نشین این شهرستان در سال جاری خبرداد.

سعدالله پورصادق در گفتگو با خبرنگار ایرناگفت :راه قشلاقات قره قیه ، كهل ، ساغمال دره سی ، آق آت اولن ، عسگر ، كچی قشلاقی ، املیك قسان ، قویطول ، سلوك و زرگر اینجیللو با استفاده از منابع مالی و ماشین آلات اداره كل متبوع بهسازی و تسطیح شده است.

وی همچنین به شروع مطالعه و نقشه برداری عملیات آبرسانی به قشلاق چات از توابع بخش انگوت گرمی اشاره كرد و گفت: آب این پروژه از مجتمع آبرسانی شهید باهنر انگوت تامین خواهد شد.

وی جمعیت عشایر گرمی را حدود 11 هزار نفر در قالب یكهزار و 600 خانوار و 12قشلاق ذكر كرد و افزود: بیشتر جمعیت عشایری این شهرستان در بخش های انگوت و مركزی گرمی ساكن هستند.

با توجه به اظهار این مدیر محترم مبنی بر سکونت بیش از ۹۰ در صد جمعیت عشایری شهرستان در بخش انگوت ،آیا واقعا" شایسته این قشر زحمتکش از جمعیت کشوری نیست که اداره عشایری شهرستان جهت ارائه خدمات مناسب در این بخش استقرار یابد.