در نخستین ساعات شروع رسمی تبلیغات کاندیداهای دوره نهم مجلس شورای اسلامی ،نامزدهای انتخاباتی در حوزه گرمی مغان فعالیت خود را آغاز کردند.صبح امروز نامزدهای انتخاباتی همراه با هواداران خود اقدام به گشایش ستادهای خود در مرکز شهر نمودند.نامزدهای انتخابات یک روز قبل از شروع تبلیغات با ارسال پیامک و دعوت نامه از طرفداران خود خواسته بودند تا در مراسم افتتاح ستادهای تبلیغاتی حضور بهم رسانند. در این حوزه انتخاباتی کاندیداها عقیده دارندحضور طرفداران در اینگونه مراسمات و همراهی کاندیداها نشان دادن قدرت طرفداری و گرفتن زهر چشم از دیگر رقیبان است و بسیاری از هواداران هم بر این عقیده تاکید دارند. به همین جهت در گرمی هم ،نامزدهای انتخاباتی سعی نمودند با این اقدام به هواداران دیگر کاندیداها و افراد دیگر که هنوز در فکر انتخاب کاندیدای اصلح هستند بقبولانند که پیروز انتخابات هستند.ولی نکته قابل اهمیت دیگری که شگفتی حاضران را بر انگیخته بود حضور جوانان ،پیران وسایر قشرهای مردمی بود که در آخرین ساعات شب و با حضوری غیر قابل وصف و بیان کاندیداهای خود را همراهی نمودند که این امر نشان ازحضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان در پای صندوق های رای در ۱۲ اسفندخواهد بود .