مطالبات و خواسته های مردم انگوت از میرقسمت موسوی
حضور حداکثری مردم شهرستان گرمی و بخش انگوت در پای صندوق های رای تیری بر چشم دشمنان نظام اسلامی بود. در این رقابت تنگاتنگ جناب آقای موسوی توانست حداکثر آرای عمومی را کسب نموده و بر صندلی سبز بهارستان تکیه کنند . با پایان کار مجلس هشتم ،ایشان به عنوان نماینده کل مردم شهرستان در مجلس نهم حضور خواهند داشت .و ما هم از همين امروز مطالبات خود را از میرقسمت موسوی مي خواهيم .ضمنا" بعد از این خبر هیچگونه خبری مبنی بر انتخابات در این وبلاگ یا سایت انگوت شهر نخواهیم داشت و با احترام به آرای اکثریت مردم منطقه موظفیم تا حد توان با نماینده منتخب در جهت حل مشکلات و رفع کاستیهای منطقه و شهرستان همکاری نماییم. از شما عزیزان درخواست داریم در این پست نظرات خود را بنویسید:
۱-مطالبات مردم بخش انگوت از نماينده مجلس نهم چيست؟لطفا بي تفاوت نباشيم بخواهيم و بگيريم.
۲-از طرفداران حاج آقا موسوی هم تقاضا داریم سلام ما را به ايشان برسانند و بگويند به اين وبلاگ نيز سري بزنيد و مطالبات به حق مردم انگوت را بدانيد.
بنام خدا و بذات خدا