رسول جانیزاده مدیر آب و فاضلاب شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار ایرنا از پایان یافتن کار مطالعاتی فاز اول فاضلاب شهر انگوت خبر داد.

جانیزاده گفت:مطالعات فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال آغاز شده است. وی ازبهره برداری مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی مخزن آب شهر انگوت در سال آتی خبر داده و افزودند همزمان با توسعه شبکه اب شهر انگوت عملیات اجرایی فاضلاب این شهر نیز برنامه ریزی خواهد شد.

توضیح :شهر انگوت با دارا بودن حدود ۹۰۰ مشترک آب از مخزن قدیمی و روستایی حدود ۲۴۰ متر مکعبی استفاده می نماید که در فصول گرم  با مشکل کمبود آب شرب مواجه می باشد که انتظار می رود با راه اندازی مخزن جدید این مشکل مرتفع گردد.جا دارد از زحمات این مدیر محترم و فرماندار محبوب شهرستان در تخصیص اعتبار لازم تقدیر و تشکر بعمل آید.