جلسه شورای آموزش وپرورش و تجلیل از اعضا
آخرین جلسه شورای آموزش وپرورش وانجمن مرکزی منطقه انگوت در سال ۹۰با حضور بخشدار منطقه واعضای شورای آموزش وپرورش وانجمن مرکزی تشکیل شد . در این جلسه فرهمند رئیس آموزش و پرورش باتبریک فرارسیدن عید نوروز ،گزارشی از اهم اقدامات انجام یافته در سالجاری ارائه نموده و گفت: باتوجه به فرا رسیدن سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات رفاهی مناسب به فرهنگیان عزیز، ستاد اسکان فرهنگیان انگوت با تجهیز ۲مدرسه در مرکز شهر و با برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم آماده پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان فرهنگی ومسافرین نوروزی می باشد. سپس داودغریب معاون آموزشی با ارائه گزارشی از وضعیت امتحانی دانش آموزان در مقاطع مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج آن ،وضع آموزشی تعدادی از مدارس منطقه را لازم التوجه بیان نموده و گفتند در سالجاری برنامه های آموزشی جهت حل این مشکل تدارک دیده شده است . سخنران پایانی جلسه، زیادی بخشدار انگوت بود که در سخنانی کوتاه ار همکاری و همفکری تک تک اعضا ء در تصمیم گیری و حل مشکلات آموزش وپرورش در منطقه قدردانی نموده و از حضور فرهنگیان و دانش آموزان و مردم شریف انگوت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.د ر پایان این جلسه از برترین های کنکور ، جشنواره جابرابن حیان و از اعضا ء شورای آموزش و پرورش و انجمن مرکزی منطقه بپاس همکاری مداوم و یک خانواده موفق در سال ۹۰ تجلیل شد .
بنام خدا و بذات خدا